به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی، برات کریمی با بیان این که نظام بانکی دنیا به سمتی می رود که مشتری برای دریافت خدمت از حضور در شعبه بی نیاز باشد، افزود: این روش خدمت رسانی در حال حاضر در بانک ملی ایران عملیاتی شده است.
وی با تاکید بر این که اجرای چنین طرحی در نظام بانکی ما بسیار ضروری بود، اظهار کرد: خوشبختانه بانک ملی ایران در عملیاتی کردن آن پیش قدم شد و تا کنون نتایج مثبتی هم از آن دریافت شده است.
کریمی پروژه «بانک آفیسر» را تسهیل کننده رابطه مشتری و بانک دانست و خاطرنشان کرد: متاسفانه تا پیش از اجرای این طرح، مشتریان ویژه بانک نادیده گرفته می شدند، اما اکنون همه آنها شناسایی شده و اعتمادشان به بانک ملی ایران بیش از پیش افزایش یافته است.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره به این که اکانت آفیسرها باید در همه شعب بانک مستقر شوند، اظهار کرد: اجرای درست این طرح می تواند نظام بانکی کشور را متحول کند.
«بانک آفیسر» طرحی است که بر اساس آن مشتریان می توانند در هر ساعت از شبانه روز نیازهای بانکی خود را رفع کنند. در این طرح، تمام نیازهای بانکی مشتری از مشاوره گرفته تا رسیدگی به امور بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه و فقط از طریق پیام رسان «بله» انجام می شود.