به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این شماره از مجله بانک موضوع پیشتازی بانک ملی ایران در بانکداری شبکه های اجتماعی را بررسی کرده و «بله» را به عنوان افقی روشن در این حوزه از زبان عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک روایت کرده است.
گفت و گو با مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد، گزارشی از تیم طراحی و توسعه «بله»، گپ و گفتی با مشتریان درباره بانکداری اجتماعی و گزارشی از بانکداری شبکه های اجتماعی در ایران و جهان، بخش های دیگری از پرونده این شماره مجله است.
کارکنان شعبه میدان جمهوری اصفهان، رئیس شعبه خیام جنوبی ارومیه، کارکنان اداره کل حسابداری و بودجه و رئیس شعبه باجگیران بانک ملی ایران نیز در این شماره از مجله گفت و گوهایی داشته اند.
این شماره مجله بانک ملی ایران در 112 صفحه منتشر شده و امکان دریافت آن از طریق سایت بانک نیز با مراجعه به آدرس www.bmi.ir و قسمت اخبار و نشریاتبانک فراهم است.