به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بانک صادرات ایران، محسن سیفی کفشگری در بازدید از چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بانک، بورس و بیمه) در غرفه بانک صادرات ایران با بیان این مطلب، افزود: فلسفه برگزاری نمایشگاه بانک، بورس و بیمه افزایش همکاری های مالی و پولی، شناخت مشتریان ویژه و ارائه محصولات ویژه برای آنها است. تحقق این هدف بدون تمرکز بر دو رویکرد اصلی «بانکداری جامع» مبتنی بر بانکداری اختصاصی و شرکتی، ارایه محصولات جدید و بانکداری سرمایه گذاری و همچنین حرکت به سوی بانکداری نسل چهارم، امکان پذیر نیست.