پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 7319 تاریخ : 1391/10/30-10:08:26
,1,17,
بانکداری الکترونیک بانک‌ها را از گسترش شعب بی‌نیاز می‌کند

بانکداری الکترونیک بانک‌ها را از گسترش شعب بی‌نیاز می‌کند

مدیر امور فناوری اطلاعات بانک صادرات با اشاره به هزینه‌های سنگین تاسیس شعب گفت:‌ بانکداری الکترونیک راهکار مناسبی برای پاسخ به نیازهای مشتریان است و کارهای مهم‌تر در شعب باید انجام شود.

 
 

رضا گودرزی  با اشاره به توسعه بانکداری الکترونیک در این بانک، اظهار داشت: هدف ما این است که نسبت به توسعه زیر ساخت‌ها اقدام کنیم تا ظرفیت‌های جدید ایجاد شود و مشتریان بیشتر از خدمات بانکداری الکترونک استفاده کنند.

وی با بیان اینکه شاخص بانکداری الکترونیک تعداد تراکنش‌ها است، افزود: اگر تعداد تراکنش‌های تلفنبانک صادرات در سال 90 را با سال 91 مقایسه کنیم حدود 35 درصد و تراکنش‌های اینترنت‌ بانک 37 درصد رشد داشته است؛ در بخش تلفن همراه استقبال خیلی خوبی شد و حدود 45 درصد رشد تراکنش داشتیم.

مدیر امور فناوری اطلاعات بانک صادرات، گفت: تلاش ما این است که با اضافه کردن خدمات و سرویس‌های جدیدتر این جذابیت را ایجاد کنیم که مشتریان بانک از بانکداری الکترونیک استفاده کنند.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه اینکه گسترش بانکداری الکترونیک می‌تواند بسیاری از دسترسی‌ها به خدمات بانکی را تسهیل کند آیا بانک صادرات قصد کاهش تعداد شعب خود را دارد، گفت: هر کدام از این کانال‌های ارائه خدمت وظایفی را دارند، به عنوان مثال کانال ارائه خدمت از طریق شعبه، خودپرداز، پایانه‌های فروش، اینترنت‌ بانک و موبایل بانک وجود دارد.

گودرزی افزود: بنابراین به دنبال این هستیم بسیاری از خدمات بانکی را خارج از شعبه و بدون نیاز به مشتری به داخل شعبه ارائه دهیم.

وی ادامه داد: حدود 75 تا 80 درصد مراجعات مردم به شعب برای پرداخت‌ها و دریافت‌های نقدی است که این کارها را می‌توان از شعبه بیرون آورد که مزیت آن انجام عملیات بانکی در هر زمان و مکان است و شعبه برای کارهای مهم‌تر مورد استفاده قرار گیرد



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 212
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران