به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی؛ جعفر سمساری، مدیر کل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی در این جلسه با اشاره به افزایش تعهدات روز افزون سازمان در حوزه تعهدات بلندمدت، اصلاح فرایندها در جهت تسهیل و روان سازی امور را مورد توجه قرار داده و اذعان داشت، با توسعه خدمات الکترونیک و متناسب با حجم مراجعات بایستی روند اجرایی امور نیز مورد بازنگری قرار گیرد.
سمساری، هماهنگی بین واحدی به منظور احصای چالش ها و مشکلات و رفع گلوگاهها را مورد تاکید قرار داده و اذعان داشت، با نگرشی فراواحدی بایستی در جهت هم افزایی و تسریع امور اقدام شود.
داود صباغی، معاون تعهدات بیمه ای اداره کل استان نیز در این نشست، استفاده از فناوری های نوین و بازبینی در گردش کار را لازمه پویایی سازمان دانسته و خاطر نشان کرد با این اصلاحات، رضایتمندی مخاطبین بیش از پیش تامین خواهد شد.