به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ، در این نمایشگاه سازمان تامین اجتماعی، به ارائه سرویس های مبتنی بر موبایل از طریق کانال های مختلف ازجمله موبایل اپلیکشن و USSD پرداخته است.
ارائه آخرین وضعیت حقوق و دستمزد، نوبت دهی مراکز بیمه ای و درمانی، پرداخت حق بیمه از جمله دیگر سرویس های مهم ارائه شده به مخاطبان در این نمایشگاه است.
همچنین این سازمان با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، دستیار شخصی هوشمند تامین (آوا) که پاسخگوی نیازمندیهای کاربران در زمینه های بیمه ای و درمانی است را رونمایی کرد و بزودی نسخه اولیه این محصول انتشار خواهد یافت.