به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، شنبه بیست و سوم تیر ماه، هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از واحدهای اجرایی با مدیریت و کارکنان دیدار کرد.
در ابتدای این بازدید که سید احمد موسوی مدیر کل پست استان وی را همراهی می کرد، چنارانی از بخش های سیماک، تجزیه و مبادلات، توزیع و سایر واحدها بازدیدکرد.
وی در خصوص خدمات پستی گفت: خدمات ارایه شده در پست بسیار گسترده است و در حال حاضر با نهایت سرعت و دقت به مردم ارائه می شود و مهم ترین عامل موفقیت پست، اعتماد مردم به این شبکه است.
نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توانایی ها و قابلیت های بالای مجموعه پست نیشابور تصریح کرد: با توجه به قابلیت هایی که در ادارات پست برای ارائه خدمات بهتر به مردم وجود دارد، ساختمان اداره پست نیشابور نیاز به نوسازی داشته و باید از نظر امکانات بهبود یابد.
نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از انسجام پرسنل استان و تلاش مدیریت استان در جذب اعتبارات عمرانی جهت بازسازی ساختمان پست نیشابور، قدمگاه و درود،اظهار امیدواری نمود، پست استان در ارائه خدمات مورد نیاز مردم موفق عمل نماید.
در این دیدار موسوی نیز ضمن تشریح پروژه سیماک و چالش های پیش رو بر برون سپاری و واگذاری خدمات سازمان ها به پست استان تاکید کرد و گفت: ارایه خدمات نیابتی سازمان ها از طریق پست، موجب کاهش مراجعه مردم به ادارات مختلف شده و از یک درگاه خدمت مورد نظر ارائه خواهد شد که این امر نقش به سزایی در کاهش ترافیک، آلودگی زیست محیطی، کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری ملی دارد.
یکی دیگر از موضوعات مورد بحث در این دیدار، تجهیز ساختمان پست فرهنگیان نیشابور به عنوان مرکز مبادله بود.