به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از بانک ایران زمین، در این دیدارها شایسته نایب رئیس هیئت مدیره ضمن بازدید و بررسی شرایط و عملکرد شعب، با همکاران به دیدار و گفت و گو پرداخت.
شایسته با تاکید بر اهمیت مشتری مداری اظهار داشت: لازم است کارمندان با درک صحیح از مفهوم مشتری مداری این اصل را به عنوان یک مزیت رقابتی با سایر بانکها قرار دهند.
در این دیدارها نایب رئیس هیات مدیره بانک ایران زمین از کارکنان خواست در معرفی هرچه بیشتر خدمات بانک، بخصوص ابزارهای بانکداری الکترونیک به مشتریان تلاش کنند.