پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 9145 تاریخ : 1392/04/27-09:18:49
,1,2,
بازدید مهندس ضیائی از شعبه فردوسی تهران و واحدهای ستادی ساختمان فردوسی

بازدید مهندس ضیائی از شعبه فردوسی تهران و واحدهای ستادی ساختمان فردوسی

مهندس ضیائی مدیرعامل و عضو هیات مدیره پست بانک ایران از شعبه فردوسی تهران و واحدهای ستادی مستقر در ساختمان فردوسی بازدید کرد.

 

 

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: وی در ابتدای این بازدید ضمن آشنائی با رئیس و کارکنان شعبه مذکور در نشست صمیمی با آنان به گفتگو پرداخت و از انتظارات، نظرات و همچنین انتقادات و پیشنهادهایشان نیز مطلع شد.
ضیائی در ادامه اظهار داشت: حضور پست بانک ایران در اکثر نقاط کشور واقعیتی است که این بانک را به بانک ایران تبدیل کرده و بایستی عملکرد و تلاشمان هماهنگ و در راستای این نام باشد.
وی ضمن تاکید بر برگزاری جلسات هفتگی در شعب قبل از آغاز ساعات کاری افزود: لازمه پیشرفت امور در پست بانک کار جمعی همراه با صفا و صمیمیت است و برگزاری اینگونه جلسات علاوه بر تقویت کارگروهی و اراده جمعی موجب می شود همه در جریان امور، سیاست ها، بخشنامه ها و برنامه های بانک قرار گیرند.
مدیرعامل تاکید کرد: باید اطلاعات جامع و دقیق به مشتری و مخاطب ارائه نموده و با آراستگی و احترام از مشتری استقبال کنیم تا او نسبت به بانک ما احساس دلبستگی پیدا نموده و وفادار بماند.
ضیائی تصریح کرد: مشتری همواره از طراوت، نشاط، آراستگی و خوشروئی کارکنان یک بانک احساس آرامش بیشتری می کند.
وی ضمن تقدیر از مدیران عامل قبلی بانک خاطرنشان ساخت: کارکنان پست بانک ایران، انسان های معنوی، کم توقع، پرتلاش، اخلاق گرا و خدمتگذاری هستند که هیچگاه به دنبال کسب سود و درآمد صرف نیستند.
عضو هیات مدیره با تاکید بر تقویت روحیه تسهیلات دهی عنوان کرد: باید منابع جذب شده را با رعایت بهداشت اعتباری، اعتبارسنجی مشتری و رعایت شاخص ها درست مصرف کنیم.
ضیائی اضافه کرد: کارکنان پست بانک باید از حداقل های امکانات تسهیلاتی و رفاهی همانند سایر بانک بهره مند شوند و هرآنچه که به سایر کارکنان بانک های دولتی پرداخت می شود به آنان نیز باید پرداخت شود.
وی در پایان این نشست متذکر شد: روحیه برتری صف از ستاد باید در تک تک کارکنان نهادینه شود تا کارکنان ستادی مشتاقانه از واحدهای ستادی به سمت اجرا سوق داده شوند.
جمال مقصودی سرپرست شعب منطقه یک تهران نیز در این نشست گفت: نگاه جدید هیات مدیره بانک به کارکنان، فضای مثبت و سازنده ای ایجاد کرده و حفظ این فضا نیازمند حمایت و پشتیبانی بیشتر واحدهای ستادی از اجراست.
همچنین در ادامه هریک از کارکنان شعبه فردوسی؛ دیدگاه ها، نظرها، پیشنهادها و همچنین مشکلات و موانع را جهت ارتقاء هرچه بیشتر بانک مطرح کردند.
گفتنی است: وی پس از این نشست از باجه های مختلف و پایگاه شبانه روزی 24×7 شعبه مذکور، واحدهای ستادی مدیریت شعب منطقه یک، هسته گزینش و اداره کل مدیریت ریسک بازدید و با مدیران و کارکنان آن به گفتگو پرداخت.
شایان ذکر است: در پایان مقصودی؛ گزارشی از فعالیت ها و عملکرد بازاریابی منطقه یک تهران را به مهندس ضیائی ارائه نمود که وی ضمن احساس رضایت از پیشرفت امور در این منطقه و شعبه فردوسی از زحمات و تلاش های کارکنان تقدیر کرد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 201
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران