پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449257 تاریخ : 1397/11/29-16:15:37
,1,
بازدید مدیر امور شعب و مدیر بازرسی از مدیریت منطقه فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد

بازدید مدیر امور شعب و مدیر بازرسی از مدیریت منطقه فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد

جهانبخش مدیر امور شعب به همراه موسوی مدیر بازرسی بانک حکمت ایرانیان، در سفری به استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد از شعب و باجه های منطقه با همراهی تقربی مدیریت منطقه بازدید و با همکاران شعب به گفتگو پرداختند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان، سفر مدیران یاد شده از استان بوشهر و از شعب و باجه های بوشهر آغاز و پس از آن از شعب گناوه و کازرون بازدید نمودند.

این بازدید ها به صورت مجزا از شعب و باجه ها انجام گرفت و در خصوص رسیدگی به امور مشتریان، افزایش سطح دانش و آگاهی در زمینه اجرای دستور العمل های بانکی، بازاریابی مستمر، وصول مطالبات، توجه به کاهش هزینه ها و صدور انواع ضمانت نامه تاکیدات لازم به عمل آوردند.

سپس از شعب و باجه های شیراز بازدید به عمل آمد و جلسه ای با حضور کارکنان شعب و مدیریت منطقه شهر شیراز در ساختمان مدیریت شعب منطقه برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه، تقربی مدیر منطقه فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد ضمن خوش آمدگویی به پرسنل و عرض خیر مقدم به میهمانان، گزارش هایی در خصوص عملکرد شعب منطقه ارائه داد.

در ادامه موسوی ابراز داشت: باید در کنار پایبندی به اخلاق حرفه ای و رعایت اصول بانکداری تلاش کنیم تا منافع مشتریان، کارکنان، سهامداران بانک، پرسنل خدوم آجا و خانواده های محترم ایشان همواره مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه جهانبخش ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تبریک ایام دهه فجر، با ابراز خرسندی از دیدار همکاران این منطقه و عملکرد آنان در ارائه خدمات بانکداری و بانکداری الکترونیک به مشتریان تاکید کرد. وی جلب رضایت مشتریان را به عنوان عامل موثر در تبلیغات دانسته، به همین منظور از کلیه همکاران در خواست داشت تا ضمن تکریم ارباب رجوع، آراستگی ظاهری شعب و آراستگی در گفتار و کردار را دستور کار خود قرار دهند.

در پایان نیز به سوالات کارکنان پاسخ داده و مقرر گردید مواردی که نیازمند پیگیری و اتخاذ تصمیم در مرکز باشد یادداشت و مورد پیگیری قرار گیرد.

در  روز سوم این سفر با عزیمت به شهرستان یاسوج از شعبه این شهر بازدید گردید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 217
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران