امینی پس از بازدید از میز خدمات بیمه معلم، در نشست مشترک مقامات بیمه مرکزی و کنسولگری نجف شرکت کرد و با تاکید بر اهمیت همکاری با نهادها و سازمان های ذی ربط کشور عراق برای افزایش سطح رسیدگی به مصدومان گفت: شرکت بیمه معلم به عنوان بیمه گر زائران اربعین خود را مکلف می داند که در سریع ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت به مصدومان خدمات متعهد شده را ارائه دهد؛ بدیهی است که این رسیدگی، با تعامل و همکاری نهادها و سازمان های عراقی صورت می پذیرد تا زائران اربعین بتوانند در نهایت امنیت و آسایش خاطر خدمات مطلوبشان را دریافت کنند.
علی استادهاشمی، رئیس کل بیمه مرکزی و نماینده بعثه مقام معظم رهبری نیز که در این سفر مدیرعامل را همراهی می کردند، به اتفاق او به بازدید از قرارگاه های بیمه معلم، کنسولگری نجف و بیمارستان امام علی (ع) دیدار کردند تا از نزدیک کیفیت خدمات رسانی به زائران را بررسی کنند.
استادهاشمی، با قدردانی از تیم های اعزامی بیمه معلم در بخش های تدارکاتی، ارزیابی و جبران خسارت، خاطرنشان کرد: بهره گیری شرکت بیمه معلم از تجارب شرکت های بیمه گر ایرانی در سال های گذشته، ضریب خطا و مشکل را به شکل محسوسی کاهش داده که این امر رضایت حداکثری بیمه گذاران را به دنبال خواهد داشت.
برگزاری جلسه سه جانبه
همچنین در این سفر، دیدار و گفتگوی سه جانبه ای میان رئیس کل بیمه مرکزی، مدیرعامل بیمه معلم و مدیران ارشد سازمان هلال احمر با هدف بررسی و رفع چالش های زائران صورت گرفت.
در این نشست با بررسی گزارش های مصدومان، راهکارهایی برای تسهیل رسیدگی به آن ها و در صورت نیاز بازگرداندنشان به کشور برای ادامه روند درمان ارائه شد.
بازدید میدانی از بیمارستان امام علی (ع)
همچنین در جریان این سفر، مدیرعامل بیمه معلم برای بررسی کیفیت خدمات رسانی به زائرین در بیمارستان امام علی (ع) حضور به عمل آورد.
مفید امینی از آمادگی کامل این شرکت برای تسریع در خدمات رسانی و پاسخگویی به نیازهای زائران خبر داد و افزود: همواره در تلاش هستیم رضایتمندی بیماران و مصدومان از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی ارتقاء پیدا کند و خاطره ای که از بیمه در ذهنشان باقی می ماند، تداعی گر احساس امنیت و حمایت باشد.
در ادامه، مدیرعامل بیمه معلم به ملاقات تنی چند از مصدومان رفت و از میزان رضایت آن ها از خدمات دریافت شده اطمینان حاصل پیدا کرد.