/2018/10/13970805124840.jpg
بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از ادارات کل خدمات نوین بانکداری الکترونیکی و بازاریابی و فروش خدمات
توجه به نیروی انسانی به عنوان سرمایه ارزشمند سازمان و برقراری ارتباط موثر و دوسویه میان سطوح مختلف سازمانی به ویژه مدیران ارشد و کارکنان، اطلاع از مشکلات، کاستی ها و مطالبات آن ها و برنامه ریزی برای حل آن و همچنین ایجاد انگیزه و بالابردن روحیه مشارکتی کارکنان از جمله اهدافی است که روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در سلسله دیدارهای خود با کارکنان ادارات مختلف این بانک در نظر داشته و دنبال می کند.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، خدارحمی در ادامه بازدیدهای ادواری خود از ادارات کل این بانک صبح روز شنبه پنجم آبان از واحدهای مختلف ادارات کل خدمات نوین بانکداری الکترونیکی و بازاریابی و فروش خدمات بازدید کرد و ضمن دیدار و گفت و گو با کارکنان این ادارت، در جریان آخرین وضعیت عملکرد و برنامه ها ی بانک در حوزه های مربوطه و مطالبات و مشکلات کارکنان قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، مدیرعامل بانک کشاورزی در این دیدار مواردی چون وضعیت پیشرفت سامانه همراه بانک، توزیع دستگاه های صدور کارت در شعب، عملکرد سامانه های مختلف بانکداری الکترونیک و درگاه های پرداخت اینترنتی و همچنین انضباط کاری و اداری کارکنان و وضعیت پرسنلی را مورد بررسی قرار داد .
وی با تاکید بر اهمیت افزایش سهم بانک از بازار درگاه های پرداخت اینترنتی و لزوم هم سویی سیاست های اداره کل بانکداری شرکتی با برنامه های توسعه ای خدمات نوین بانکداری الکترونیک، خاطر نشان کرد در آینده نزدیک عمده عملیات بانکی توسط درگاه های پرداخت اینترنتی انجام می شود فلذا گسترش این خدمت بسیار ضروری است
خدارحمی همچنین در رابطه با تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی اظهار داشت: کارکنان شرکتی فرقی با سایر کارکنان ندارند و ما همگی همکار هستیم ولیکن حداکثر تلاشمان را می کنیم تا راهی برای بهبود وضعیت استخدامی و حقوق دریافتی آن ها انجام دهیم.