به گزارش بانک و صنعت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه؛ مدیرعامل بانک سپه ، هدف از این بازدید را دیدار با مشتریان ویژه بانک و نیز کارکنان شعبه و شناسایی موانع و مشکلات موجود در تسهیل و سرعت بخشی به فعالیت های حرفه ای و تخصصی آنان قلمداد کرد و گفت: بازدید مستمر از شعب موجب افزایش کیفیت و راندمان کاری و حصول نتایج مثبت مطابق با اهداف و سیاست های مورد نظر خواهد شد.
ابراهیمی پس از استماع گزارش عملکرد شعبه مذکور و گفتگو با مشتریان، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت های بانک های ادغامی، توجه به بانکداری الکترونیک، پیش بینی نیازهای مشتریان، تغییر ترکیب منابع، یکسان سازی نرخ سود سپرده ها، مصارف بهینه و ارائه تسهیلات با ریسک کمتر، وصول مطالبات و تقویت بخش کنترل، نظارت و بازرسی از شعب در دستورکار مدیران مناطق قرار گیرد.
در پایان بازدید؛ مدیر عامل بانک سپه با قدردانی از همت و تلاش بی وقفه کارکنان شعبه در خدمت رسانی به مشتریان بانک بر تواضع و رویکرد و رفتار متعهدانه با مشتریان و توکل بر خدا در میدان خدمت تاکید کرد.