پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 249640 تاریخ : 1395/09/02-13:00:10
,1,
بازدید مدیران ارشد بانک از شعب استان آذربایجان غربی

بازدید مدیران ارشد بانک از شعب استان آذربایجان غربی

محسن پدرام رئیس هیات مدیره به همراه تیمور غفاری عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور در استان آذربایجان غربی از شعب این استان بازدید نمودند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این سفر، جلسه گردهمایی و هم اندیشی روسا و معاونین شعب و مسئولین دوایر ستادی با حضور پدرام و غفاری در محل سالن جلسات ساختمان سرپرستی استان برگزار گردید.

 نوروزی مدیر شعب استان آذربایجان غربی ضمن خیر مقدم، گزارشی از آمار عملکرد 8 ماهه سال جاری شعب استان را ارائه نمود.

در ادامه رئیس هیات مدیره  از عملکرد شعب استان آذربایجان غربی در شاخص های مختلف قدردانی نموده و رشد 28 درصدی منابع استان نسبت به پایان سال را نشان از تلاش و کوشش همکاران عنوان نمود.

 پدرام در ادامه توجه ویژه به همکاران و ایجاد انگیزه در پرسنل را از اولویت های مدیران عالی بانک برشمرد. وی ضمن قدردانی از تلاش های مدیر عامل بانک اظهار داشت: با حضور آقای اکبری شاهد رشد سریع بانک و دستیابی به اهداف مورد نظر خواهیم بود .

رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران لزوم پیگیری، کاهش مطالبات و دقت در رعایت بهداشت اعتباری در زمان تشکیل پرونده را مورد تاکید قرار داد و گفت: تا پایان سال جاری باید آمار منابع، مصارف و مطالبات بانک در وضعیت رو به رشدی قرار بگیرد.

مشارکت کلیه کارکنان در امر بازاریابی، جابجایی دستگاه های پوز با داشتن میانگین حساب  مناسب، شفافیت سود و زیان شعب، آموزش مستمر پرسنل جهت جلوگیری از خطاهای سهوی و بستر سازی رشد کارکنان از دیگر موارد مورد تاکید رئیس هیات مدیره بانک بود.

در ادامه غفاری عضو هیات مدیره نیز ضمن قدردانی از مدیریت و کارکنان استان توجه به هدف والای بانک، تلاش برای ارائه خدمات مطلوب تر، بهره برداری از تمامی ابزارها و سرویس های بانکی از جمله دستگاه های پوز، همراه بانک، اینترنت بانک و...  را خواستار شد.

در ادامه جلسه پرسش و پاسخ با سوالات همکاران و ارائه  پاسخ ها از سوی مدیران عالی بانک ادامه یافت.

شایان ذکر است، قربی رئیس اداره پشتیبانی بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز در این سفر حضور داشت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 161
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران