به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی در این بازدید با تاکید بر لزوم تسریع در بازسازی مراکز وابسته به بانک که در آن حادثه آسیب دیدند، گفت: خوشبختانه هیچ خللی به روند خدمت رسانی به مشتریان وارد نشده است.
وی با بیان این که کارکنان بانک ملی ایران که در این حادثه دچار خسارت جانی و مالی شدند، به نحو مقتضی از سوی بانک مورد حمایت قرار گرفتند، اظهار کرد: اجازه نخواهیم داد بیش از مشکل روحی ناشی از حادثه، مشکل دیگری برای کارکنان بانک پیش بیاید.
کریمی همچنین با حضور در جمع کارکنان چند شعبه بانک ملی ایران، ضمن بازدید و گفت و گو با آنها، رهنمودهای لازم برای ارائه هر چه بهتر خدمات به مشتریان را ارائه کرد.
در این دیدارها حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور و نیز مختار محمدی رئیس اداره کل حسابداری و بودجه بانک ملی ایران نیز حضور داشتند.