به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی با حضور در این شعبه ضمن بازدید از فعالیت و روند خدمت رسانی به مشتریان، از تلاش بی وقفه همکاران در سال گذشته تقدیرکرد.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه مشتری مداری همواره سرلوحه اقدامات این بانک بوده است، گفت: کارکنان باید در سال جدید نیز همانند گذشته حداکثر تلاش خود را به منظور جلب رضایتمندی مشتریان به کار گیرند.
وی تصریح کرد: منابع انسانی بسیار بیشتر از منابع مالی برای بانک اهمیت دارد و طبیعی است که پیشرفت کارکنان می تواند باعث پیشرفت سازمان شود.
این عضو هیات مدیره بانک با اشاره به اهمیت نقش کارکنان در پیشبرد اهداف بانک، بر استفاده از پیشنهادها و نظرات همکاران تاکید کرد.
کریمی در پایان این بازدید به بررسی عملکرد شعبه مذکور پرداخت و کارکنان نیز در فضایی صمیمی به ارایه دیدگاه های خود پرداختند.