پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451480 تاریخ : 1397/12/23-14:41:25
,2,
بازدید سرزده مدیرعامل بانک ملی ایران از شعب تهرانپارس و نارمک

بازدید سرزده مدیرعامل بانک ملی ایران از شعب تهرانپارس و نارمک

مدیر عامل بانک ملی ایران صبح امروز به صورت سرزده از حوزه و شعبه تهرانپارس و همچنین شعبه نارمک بازدید کرد و با کارکنان این شعب بدون تشریفات اداری و در فضایی صمیمانه به گفت و گو نشست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده در این بازدیدها ضمن تقدیر از تلاش کارکنان، به ویژه در روزهای پایانی سال ،خواستار تلاش حداکثری برای ایجاد رضایت خاطر مشتریان در این ایام شد.

وی در این بازدید ها از نزدیک در جریان مسائل شعب مذکور قرار گرفت و رهنمود های لازم برای رفع این مسائل و ارتقای وضعیت حوزه و این شعب را ارائه کرد.
حسین زاده با اشاره به گسترش خدمات الکترونیک بانک و لزوم معرفی آنها به اقشار جامعه، بر ضرورت ارتباط موثر کارکنان با مشتریان تاکید کرد.
مدیرعامل بانک ملی ایران اظهار کرد: بانک ملی ایران در حوزه بانکداری الکترونیک محصولات متنوع و منحصر به فردی در نظام بانکی دارد و کارکنان باید از این امکانات برای رشد موقعیت شعب خود استفاده کنند.
وی گفت: مدیران و کارکنان شعب باید محصولات نوین را به مشتریان معرفی کنند و آموزش های لازم را به آنها بدهند با این کار هم مشتریان طعم شیرین خدمات غیرحضوری بانک ملی ایران را خواهند چشید و هم از میزان تراکم شعب بانک کاسته خواهد شد و همین موضوع به شعب اجازه خواهد داد با فراغ بال بیشتری به مشتریان سرویس بدهند.
حسین زاده بر استفاده حداکثری شعب از خدمت بانک آفیسر بانک که در نظام بانکی فقط بانک ملی ایران آن را در اختیار دارد، تاکید کرد و ابراز داشت: مشتریان باید در جریان این محصول منحصر به فرد قرار بگیرند و با امکانات آن آشنا شوند بر این اساس لازم است شعب کارکنان جوان و خوشفکر خود را برای این خدمت به کار گیرند.
وی پتانسیل منطقه شرق تهران را با توجه به گستره و تراکم جمعیتی آن بالا عنوان کرد و بر تقویت فعالیت های بازاریابی شعب این منطقه تاکید کرد.
حسین زاده با بیان اینکه کارکنان شعب باید خوش برخوردی با مشتریان را سرلوحه کار خود قرار دهند، ادامه داد: علی رغم مراجعات فراوان مردم به بانک ها و ازدحام جمعیت در ایام پایان سال، رفتار کارکنان بانک ملّی ایران باید الگوی تمام عیاری برای همه باشد به گونه ای که تمامی مراجعه کنندگان از نحوه برخورد و رفتار آنها به نیکی یاد کنند.
در این دیدارها، کارکنان شعب مذکور پیشنهادها و مشکلات خود را در فضایی صمیمانه ارایه کردند و حسین زاده به سوالات ونظرات آنها پاسخ داد.
بازدید بدون هماهنگی قبلی و تشریفات اداری و دیدار صمیمانه با کارکنان شعب، از برنامه های مستمر مدیرعامل و‌ اعضای هیات مدیره بانک ملّی ایران است.
در جریان بازدید از شعبه تهرانپارس، محمد رضا صدری رییس اداره امور شعب شرق تهران و رییس حوزه تهرانپارس آخرین وضعیت شعب این منطقه را تشریح کردند.

 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 213
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران