به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملّی ایران، محمد رضا حسین زاده در این بازدیدها ضمن تقدیر از تلاش کارکنان این شعب بخصوص در ایام شلوغ پایان سال، در فضایی صمیمانه با آنها دیدار و گفت و گو کرد.
حسین زاده ضمن بازدید از نحوه روند خدمت رسانی به مشتریان در اولین روز کاری 1398 با همکاران حرف های و انتقاد و پیشنهادهای آنها را شنید و اظهار داشت: همه همکاران باید خوش برخوردی با مشتریان را سرلوحه کار خود قرار دهند تا رفتار کارکنان بانک ملّی ایران الگوی تمام عیاری برای همه باشد به گونه ای که تمامی مراجعه کنندگان از نحوه برخورد و رفتار آنها به نیکی یاد کنند.
بازدید سرزده از شعب و گفتگوی رودررو با همکاران و شنیدن دغدغه های آنها یکی از برنامه هایی است که مدیرعامل بانک ملی ایران بر آن تاکید داشته و سال 98 را با آن آغاز کرده است.