به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این بازدید محمد رضا حسین زاده ضمن تشکر از تلاش همکاران در خدمت رسانی گسترده به مشتریان، به اهمیت ترویج و معرفی خدمات غیرحضوری این بانک به مشتریان اشاره کرد و افزود: بانک ها در دوران شیوع بیماری کرونا به این نتیجه رسیدند که بهترین راه برای جلوگیری از شیوع این بیماری و صرفه جویی در وقت مردم، بهبود و توسعه سامانه های خدمات غیرحضوری است.
وی همچنین با اشاره به آمارهای قابل توجه بانک ملی ایران در اعطای تسهیلات و حمایت از واحدهای تولیدی، بر لزوم معرفی طرح صدف به مشتریان تأکید و تصریح کرد: طرح صدف نوعی تسهیلات اعتباری است که در قبال سپرده های 6 ماهه، 9 ماهه و 12 ماهه در قالب عقد مرابحه پرداخت می شود، از این رو تمامی اقشار جامعه می توانند با افتتاح حساب و سپرده گذاری نزد بانک ملی ایران با توجه به نوع نیاز و توانمندی خود در پرداخت اقساط، از تسهیلات متنوع این طرح بهره مند شوند.
در ادامه این بازدید، کارکنان شعبه پیشنهادهای خود را با مدیرعامل مطرح کرده و به بیان دیدگاه های خود پرداختند.