به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی؛ حجت الاسلام احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با حضور در نمایشگاه دستاوردها و اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران و بازدید از غرفه ی بیمه دی، ضمن آشنایی با دستاوردهای بیمه دی در حوزه ی تحول دیجیتال و اپلیکیشن دِی دار، اقدامات انجام شده ی این شرکت در زمینه ی کاهش چشمگیر زمان پرداخت مستقیم خسارت به بیمه شدگان به ویژه خانواده های معزز ایثارگری را در خور تحسین و قدردانی دانست و گفت: به لطف خدا طی مشاهدات میدانی از مراجعات عمومی ایثارگران به مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری و در سفرهای استانی رئیس جمهور دیده ایم که میزان مطالبات، شکایات و دغدغه های خانواده های عزیز شهدا و ایثارگران کاهش و میزان رضایتمندی، افزایش یافته است.