پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 637130 تاریخ : 1402/04/01-00:47:16
,2,
بازدید رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران از تیم فناورانه بله

بازدید رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران از تیم فناورانه بله

معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران امروز از تیم فناورانه «بله» بازدید و از اقدامات این تیم در خدمت رسانی به هموطنان عازم حج، در ارایه ارز همراه حجاج و خدمت تماس صوتی و تصویری برای کاربران در عربستان قدردانی کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمد خوانساری در این بازدید که علیرضا ماهیار عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران، حامد منکرسی معاون سیاستگذاری و اعتباربخشی فناوری اطلاعات، مجتبی قدسی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک، کاظم کیال مدیرعامل بله، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بله و سازمان فناوری اطلاعات حضور داشتند، ضمن اطلاع از آخرین وضعیت پایداری سرورها، برنامه های توسعه ای محصول و جذب کاربران جدید، اقدامات مجموعه در خدمت رسانی به زائران حج را قابل تقدیر توصیف کرد.

وی با بیان اینکه راه اندازی هر خدمتی که بتواند رضایت را برای مردم داشته باشد یقینا بازتاب و ثمرات مثبتی در زندگی ما خواهد داشت، گفت: خدمت و محصول باید به گونه ای باشد که مردم به سهولت از آن بهره برده و رضایت کامل داشته باشند.

علیرضا ماهیار عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران هم با بیان اینکه اپلیکیشن بله به عنوان یک استراتژی و ابزار برای عبور از دوره سنتی به بستر دیجیتالی بانک در نظر گرفته شده است، گفت: امروز این اپلیکیشن و محصول به عنوان بازوی اجرایی بانک ملی ایران نقش آفرینی می کند.

وی اظهار کرد: امروز سرویس های پولی و مالی بر بستر بله، بسیار مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفته اند و روزانه بین دو تا چهار هزار درخواست ارز مسافری در بله به ثبت می رسد که پیش از این زائران به صورت حضوری به شعبه مراجعه می کردند.

ماهیار ابراز کرد: هر فرد روزانه به طور متوسط پنج تا شش تراکنش بانکی انجام می دهد که می توان بخش عمده آن را در بستر بله سامان دهی کرد.

همچنین کاظم کیال، مدیرعامل «بله» نیز ضمن ارایه گزارشی از عملکرد این اپلیکیشن در موسم حج گفت: تعداد تماس های صوتی و تصویری بله در یکم خردادماه بیش از 503 هزار تماس و در روز گذشته بیش از 974 هزار تماس بوده است که رشد 93 درصدی را نشان می دهد.

وی خدمات بله برای حجاج را در دو بخش ارایه ارز حج تمتع و تماس صوتی و تصویری اعلام و خاطر نشان کرد: از ابتدای آغاز مراسم حج، بیش از 2 هزار و 883 حاجی، ارز خود را از طریق اپلیکیشن بله دریافت کرده اند. همچنین تاکنون بیش از 23 هزار کاربر از طریق این اپلیکیشن ارز مسافری دریافت کرده اند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 143
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران