به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این سفر اعضای هیات مدیره علاوه بر بازدید از شعبه 17 شهریور و دوایر ستادی مدیریت شعب استان سمنان از شعب بانک در شهرستان های سمنان، دامغان و شاهرود بازدید نمودند.
در این بازدیدها صمدی استفاده بهینه از سرویس های بانکداری الکترونیکی را لازمه ارائه خدماترسانی بهتر عنوان کرد و بیان داشت: استفاده از خدمات بانکداری نوین مانند اینترنت بانک، همراه بانک، تلفن بانک و پایانه های فروشگاهی، موجب تسهیل در دسترسی مشتریان به خدمات بانکی می شود.
عضو هیات مدیره افزود: با توجه به گسترش زمینه های بانکداری نوین، همکاران باید تلاش بیشتری برای بهرمندی مشتریان از بروزترین امکانات الکترونیکی و اینترنتی داشته باشند.
در ادامه غفاری ضمن تاکید بر رعایت ضوابط و مقررات کمیسیون معاملات اظهارداشت: کلیه فعالیت های معاملاتی بانک باید در چهارچوب قوانین و حدود اختیارات مدیریت های استان و با اخذ مجوزات و تاییدیه های لازم صورت پذیرد.
وی افزود: تسلط کلیه همکاران بر بخشنامه های اداری و اجرایی سبب می شود تا بانک در محیطی امن و با وسعت دید بیشتری در جهت تحقق اهداف در نظر گرفته شده گام بردارد.
گفتنی است، قربی رئیس اداره پشتیبانی بانک قرض الحسنه مهر ایران در این سفر حضور داشت.