به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی، محمود شایان و مسعود خاتونی اعضای هیات مدیره بانک امروز در بازدید از شعبه مرکزی از نزدیک با روند خدمات رسانی و خدمات دهی واحد پشتیبانی و مانیتورینگ سامانه هوشمند بانکی بانک ملی ایران آشنا شدند.
شایان و کریمی در این بازدید ضمن تقدیر از خدمات کارکنان خستگی ناپذیر، بر لزوم افزایش سطح رضایت مشتریان از خدمات بانک تاکید و رضایتمندی مشتریان را اولویت همه اقدامات بانک عنوان کردند.
مسعود خاتونی دیگر عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این بازدید اظهار کرد: سعی کردیم بهترین و با کیفیت ترین خدمات ارتباطی و بانکی غیر حضوری را در همه واحدهای بانک به مشتریان ارائه کنیم.
وی با کم نظیر خواندن این خدمت در نظام بانکی، گفت: تجهیزات استفاده شده در شعبه سیار از پیشرفته ترین و به روز ترین دستگاه های خدمات بانکی در دنیاست و امیدواریم با راه اندازی گسترده این شعبه، بتوانیم خدمات مطلوب تری به مشتریان ارائه دهیم.
لازم به ذکر است، شعبه سیار بانک ملی ایران، خدمات بانکداری غیرحضوری را در خود جا داده و در هر زمان و مکان امکان ارائه خدمات به مشتریان را در همه شهرهای کشور فراهم خواهد کرد .
همچنین امکان دریافت و پرداخت وجه، پرداخت مبلغ چک، افتتاح حساب، صدور کارت هدیه، خرید شارژ، پرداخت قبوض و ... در این شعبه وجود دارد.
این شعبه اغلب خدمات بانکی را به صورت 24 ساعته ارائه می دهد و در حال حاضر امکان برقراری ارتباط صوتی و تصویری با مرکز کنترل در آن میسر است.