وی، با اشاره به سامانه رسیدگی به شکایات بیمه مرکزی، افزود: این سامانه درحال حاضروجود دارد و افراد شکایات خود را در آنجا مطرح کرده وپیگیری می شود اما آن بازخورد لازم از این سامانه گرفته نشده است.
عضو هیات مدیره شرکت بیمه کارآفرین، خاطرنشان کرد که سامانه هایی همانند سامانه سوت زنی که شکایات و ایرادات در آن مطرح شود به نتیجه درست نخواهند رسید زیرااراده و انرژی لازم برای این حل این مشکلات، متاسفانه وجود ندارد.
حجتی، گفت که صنعت بیمه باید فرصت ها را ببیند که درحال حاضر برای معرفی صنعت بیمه فرصت های داخلی و بین المللی زیادی وجود دارد از جمله توسعه روابط بیمه ای با کشور روسیه.
حجتی، اذعان داشت که صنعت بیمه باید حرکت روبه جلوی خود را سرعت بخشد یعنی شرکت ها به سمت پرداخت به موقع خسارت بیمه گذاران، سوق داده شوند، دراینصورت آن شرکتی که خسارت را به موقع پرداخت نمی کند خود به خود از گردونه رقابت حذف خواهد شد.
عضو هیات مدیره شرکت بیمه کارآفرین، گفت: اگر شرکت های بیمه ای روی شفافیت، فروش آنلاین و پرداخت خسارت درکمترین زمان ممکن، کار کنند مشکلات خود به خود کمرنگ می شوند.
عضو هیات مدیره شرکت بیمه کارآفرین، گفت: اینگونه گزارش دادن ها مانع از توسعه فعالیت مدیران شده ومشکل صنعت بیمه در حال حاضر این است اتفاق چندانی برای رشد درآن رخ نمی دهد.