مدیرعامل بانک با اشاره به اینکه هرساله اهداف کمی تعیین و مسیر حرکت تمامی واحدهای اجرایی و ستادی ابلاغ و به صورت ماهانه مورد ارزیابی قرار می گیرند، تصریح کرد: شعب به تحقق اهداف از مزایا برخوردار می شوند و مسئولین باجه بانکی نیز که تلاش بیشتر و مضاعفی داشته باشند، از کارمزد بیشتری بهره مند خواهند شد.
وی افزود: دریافت کارمزد بیشتر به هنر و میزان تلاش های شما در توسعه بازار هدف و جذب و جلب رضایت مشتریان دارد و انتظار می رود برای افزایش سهم در جذب بازار اهتمام جدی تری داشته باشید.
شیری با تاکید بر اینکه سیاست کلی بانک حمایت همه جانبه از واحد های اجرایی و باجه های بانکی است، گفت: برگزاری 16 جلسه رویداد به وقت شما در سال گذشته، گفتمان چهره به چهره، طرح مباحث، بررسی موضوعات کاری، شناسایی و گردآوری 6000 ایده در نشست های مشترک، افزایش تعداد خدمات و همچنین میزان دسترسی به باجه ها از مصادیق بارز رویکرد حمایتی بانک به باجه های بانکی روستایی است.
همچنین در جلسه دوم، آرش شهرکی کیا مدیر امور شعب استان های تهران، البرز، قم و سمنان نیز ضمن تشریح برخی از اقدامات و عملکرد باجه های بانکی در شاخص های مختلف به تبیین اهداف و برنامه های سال جاری پرداخت و بر ضرورت شناسایی نقاط قوت برای اجرای بهینه، تحقق برنامه ها، همچنین بر رعایت نظم و انضباط مالی در باجه های بانکی تاکید کرد.
در ادامه این جلسه، احمد فرهمند مدیرشعب منطقه شرق تهران نیز با اشاره به اهداف توسعه ای پست بانک در مناطق روستایی و فرصتهای ایجاد شده به تشریح برنامه ها و اهداف تعیین شده سال جاری و توزیع آن به تفکیک هریک از باجه های بانکی روستایی این منطقه در سه شاخص مدیریت منابع، مدیریت خدمات بانکداری الکترونیک و مدیریت نقدینگی پرداخت و گفت: آموزش اثر بخش، تکریم و رفتار مناسب با مشتریان، استفاده از ظرفیت پرداخت تسهیلات در رونق کسب و کار در روستا، گسترش فرهنگ بانکداری الکترونیک، برقراری ارتباط مستمر و موثر با حوزه های مردم نهاد و تشکل های روستایی و تمرکز بر برنامه و اهداف تعیین شده به عنوان نقشه راه، همواره باید در باجه های بانکی روستایی مورد توجه قرار داشته باشد.