پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 176667 تاریخ : 1394/10/01-02:40:31
,1,15,
آینده بانک و بانکداری به ترویج خدمات بانکداری الکترونیکی بستگی دارد

مدیر عامل بانک صادرات ایران:

آینده بانک و بانکداری به ترویج خدمات بانکداری الکترونیکی بستگی دارد

با حضور جمعی از مدیران عالی بانک و مشتریان باجه ترویجگران شعبه دانشگاه صنعتی شریف به صورت نمادین افتتاح شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، در مراسمی که با حضور اسماعیل لل‍ه‌گانی مدیرعامل و جمعی از مدیران، همکاران و مشتریان مدیریت شعب غرب تهران برگزار شد، باجه ترویجگران در شعبه دانشگاه صنعتی شریف افتتاح شد.

 

لل‍ه‌گانی در این مراسم با اشاره به اهمیت ترویج بانکداری الکترونیکی گفت: آینده بانک و بانکداری به ترویج و آموزش خدمات بانکداری الکترونیکی بستگی دارد. استفاده از ابزارهایی همچون موبایل و اینترنت در بانکداری گسترش یافته است و تلفن‌های همراه در آینده نزدیک به یکی از مهم‌ترین ابزارهای پرداخت تبدیل خواهند شد.


وی افزود: برای توسعه زیرساخت‌های بانکداری الکترونیکی هزینه‌های زیادی صورت گرفته و بسترهای خوبی فراهم شده است، اما باید این خدمات را به مشتریان آموزش دهیم. در آینده مراجعه مشتریان به شعبه کاهش خواهد یافت، لذا از هم‌اکنون باید با برنامه‌ریزی اصولی و منظم، به فکر آموزش مشتریان باشیم. در وهله اول نیز باید خود همکاران این خدمات را فرا بگیرند و به کار بندند.


مدیرعامل در ادامه اظهار داشت: در توسعه بانکداری الکترونیکی، اولین‌ها موفق هستند. وقتی یک مشتری از خدمات بانکداری الکترونیکی بانکی استفاده کرد، دیگر به راحتی نمی‌توان او را به استفاده از خدمات بانک دیگری ترغیب کرد. 


وی با اشاره به اهمیت راه‌اندازی باجه ترویجگران گفت: ترویج خدمات نوین از حساسیت بالایی برخوردار است ، باید همه به اهمیت ترویج خدمات بانکداری الکترونیکی توجه کنند. لازم است زیرساخت‌های قوی برای این باجه طراحی و بستری برای ایجاد یک هلدینگ نرم‌افزاری و سخت‌افزاری فراهم شود تا بسیاری از خدمات بانکداری همچون ضمانت‌نامه‌ها، تسهیلات و اعطای دسته چک و غیره در بستر فضای الکترونیکی به مشتریان ارائه گردد. 


 لل‍ه‌گانی در پایان خاطرنشان کرد: رشد فناوری‌های نوین بسیار بالاست و در دوران پساتحریم نیز با ورود شرکت‌های بزرگ بین‌المللی شاهد رشد شتابان این فناوری‌ها، به‌خصوص در حوزه بانکداری الکترونیکی خواهیم بود.

 

شایان ذکر است بر اساس این طرح کارشناسان این بانک در کلیه شعب مستقر و نسبت به معرفی و آموزش خدمات نوین  اقدام خواهند نمود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 207
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران