پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 226401 تاریخ : 1395/07/14-11:52:24
,6,
ایران به بزرگترین تولید کننده پژو سیتروئن درآفریقا وخاورمیانه تبدیل میشود

مدیرعامل پژوسیتروئن :

ایران به بزرگترین تولید کننده پژو سیتروئن درآفریقا وخاورمیانه تبدیل میشود

تاوارس گفت:برنامه همکاری ما با ایران خودرو یک برنامه بلند مدت ودر قالب شرکت ایکاپ است

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت, نشست خبری مشترک تاوارس مدیر عامل پژوسیتروئن و یکه زارع مدیرعامل ایران خودرو باحضورخبرنگاران داخلی وخارجی برگزار شد,کارلوس تاوارس از تولید یک میلیون دستگاه خودرو تا سال 2025 در ایران خبر داد و افزود: ایران خودرو در اجرای برنامه های راهبردی و الگوی کسب و کار جدیدی که پژو برای خود تعریف کرده است، نقش کلیدی داشته و در تولید محصولات ما در منطقه که 75 درصد خواهد بود، تولیدکننده نخست منطقه خواهد بود.

وی ارتباطات تاریخی با ایران خودرو را زمینه ساز و رقم زننده آینده خودروسازی ایران دانست و چشم انداز مشترک با دولت ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت را برای تولید محصولاتی با کیفیت، هزینه مناسب، دوستدار محیط زیست جهت تامین رفاه و ایمنی مصرف کنندگان در پیشبرد این همکاری ها اثربخش دانست.

تاوارس در ادامه با تاکید بر این که پژو برای این همکاری مشترک سنگ تمام خواهد گذاشت، خاطرنشان کرد: مسئولیت شماره یک ما راضی کردن مصرف کننده ایرانی است و در همه محصولات و برندهایی که وارد می‏کنیم، مدرن بودن، ایمنی و حفاظت از محیط زیست را در نظر داریم.

وی گام اول همکاری های جدید را تولید خودروهای 208، 2008و 301 عنوان کرد و آن را زمینه‏ ساز گام‏های بعدی و آینده درخشان دور جدید همکاری‏ها ذکر کرد.

وی تامین‏ کنندگان ایرانی را بخشی از زنجیره موفقیت پژو دانست و افزود: شرکت ایکاپ با حضور و همکاری تامین کنندگان ایرانی موفق خواهد بود چرا که ما به سازندگان ایرانی اعتماد داریم و برای توسعه صادرات محصولات مشترک خود به انتقال تخصص و دانش فنی به آنها خواهیم پرداخت.

مدیرعامل پژوسیتروئن حاکم بودن سطح آموزش متعالی در ایران را فرصتی مناسب برای همکاری های مشترک و تبادل متخصصان و مهندسان دو طرف دانست و از نخبگان ایرانی برای همکاری با شرکت ایکاپ دعوت کرد.

وی این تبادل نیروی انسانی را عاملی محرک و موثر برای غلبه بر چالش‏های جدید عنوان کرد و افزود: من اطمینان دارم که ایکاپ با وجود رهبران و کارکنان توانمند خود و حمایت هر دو طرف این قرارداد مشترک می‏تواند اهداف صادراتی خود را محقق کند.

یکه زارع مدیر عامل ایران خودرو در این نشست درپاسخ به سوال یکی از خبر نگاران درباره بومی سازی قطعات پژوسیتروئن اظهارداشت : بومی سازی قطعات اگر به 25 درصد برسد کار بسیار خوبی است.

وی تصریح کرد: طبق توافق انجام شده قطعه سازان طی 2 سال اخیر توانسته اند 40 در ساخت قطعه در داخل انجام دهند که تا 3 سال آینده این رقم باید به 70 درصد برسد.

تاوارس مدیر عامل شرکت پژو سیتروئن درمورد تولیدات محصولات پژو سیتروئن درشرکت ایران گفت : برنامه ما همکاری باایران خودرو وتبدیل این شرکت به مرکز تولیدات پژوسیتروئن درخاورمیانه وآفریقا درقالب شرکت ایکاپ است.

یکه زارع نیز دراین مورد عنوان کرد: غیراز بازار آفریقا یک بازار 500 بسیار خوب داریم که ایران خودرو قصد ورود به آن را دارد.

مدیر شرکت ایران خودرو درباره جلسه با قطعه سازان تصریح کرد: بحث بی توجهی به استفاده از توان قطعه سازان دا خلی صحت ندارد ،در این رابطه ما 2 ساپلاینر را تعریف کرده ایم 

وی ادامه داد: حداقل با 60 قطعه ساز دراین رابطه با حضور مدیر پژو سیتروئن جلسه داشتیم. 

یکه زارع درمورد شرکت تازه ایکاپ گفت: سهم ایران خودرو50% وسهم پژوسیتروئن 50% است.

مدیر عامل ایران باتکذیب قدیمی بودن تولیدات پژوسیتروئن درایران عنوان کرد: پلتفرم های خودرو در اروپا دارای دوره 15 ساله است وبه هیچ عنوان خودروهای تولید 2008 پژوسیتروئن قدیمی نیست.

وی افزود:یک مدل 2008 پژوسیتروئن سال گذشته درنمایشگاه خودروپاریس رونمایی شد وخط تولید آن اسفند سال گذشته درفرانسه به بهربرداری رسید.

یکه زارع خاطر نشان کرد: خط تولید این مدل جدید پژوسیتروئن دراسفند امسال درایران خودرو به بهره برداری می رسد

مدیر عامل ایران خودرو درخصوص تولید خودروهای برقی در این شرکت اظهارداشت : میزان تولید خودروی برقی درجهان زیر 500 هزار دستگاه ودرایران زیر 100 هزار دستگاه است .

وی تصریح کرد: تولید این خودرو ها دارای تعریف خاص خود وپرداخت سوبسید وحمایت دولت وبحث تهیه زیر ساخت ها را دارد.

وی درپاسخ به سوال دیگری درمورد بحث واگذاری باقیمانده سهام ایران خودرو توسط سازمان خصوصی سازی گفت: آقای روحانی قصد خصوصی سازی کامل خودروسازی را دارد ودرحال حاصر 14/2 سهام ایران خودرو و 17 درصد سهام سایپا دولتی است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 168
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران