پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449746 تاریخ : 1397/12/05-12:53:51
,17,
اکسپو؛ فرصت مطلوب برای باز تعریف برند ملی ایران

اکسپو؛ فرصت مطلوب برای باز تعریف برند ملی ایران

سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران در دومین نمایشگاه و همایش بین‌المللی صنعت نمایشگاهی گفت: باید با بازتعریف برند ملی، صنعتی و تجاری خود تصویر دیگری به جهانیان نشان دهیم و شرکت در اکسپوی 2020 یکی از آن فرصت ها و ابزاری است که می‌تواند برند ایران را به خوبی معرفی کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، محمدرضا مودودی در دومین نمایشگاه و همایش بین المللی صنعت نمایشگاهی اظهار داشت: امروز در شرایطی به سر میبریم که دشمنان تصویری نامناسب از کشورمان در عرصه های بین المللی به تصویر می‌کشند و باید با بازتعریف برند ملی، صنعتی و تجاری خود تصویر دیگری به جهانیان نشان دهیم و به خوبی از  ظرفیت برندهای خود در سطح جهان استفاده کنیم.

 وی افزود: شرکت در اکسپوی 2020 یکی از آن فرصت‌ها و  ابزاری است که می‌تواند برند ایران را به خوبی معرفی کند.

 مودودی در ادامه گفت: استراتژی سازمان توسعه تجارت در این راستا توسعه مدرسه صادرات برای تخصصی کردن دانش فنی تجارت، همچنین تعریف مگاپروژه های صادراتی، توسعه پایانه ها و فروشگاه های زنجیره ای است تا ظرفیت خود را در بازارهای بین‌المللی ارتقا دهیم.

 سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران تأکید کرد: امروز و در شرایط تحریم بیش از موضوع نقل و انتقالات ارزی و ارتقای تولید، به امید و اعتماد نیازمندیم، زیرا دشمنان با تحریم‌ها به دنبال ناامید کردن مردم هستند و در این راستا صنعت نمایشگاهی نقش خطیری دارد.

وی گفت: برخلاف آنچه اظهار می‌شود تحریم‌ها مردم را هدف قرار داده است، زیرا شاهدیم حتی برای حرکت کشتی های حامل غذا و دارو  به سمت ایران اختلال ایجاد می کنند.

سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران خاطرنشان کرد: برای خروج از شرایط کنونی هیچ گاهنمی توان به نیروهای خارجی دل بست، بلکه باید تغییر را از درون خودمان آغاز کنیم.

مودودی، صنعت نمایشگاهی را ویترین صنایع و خدمات کشور توصیف کرد و آن را نیازمند توجه بیشتر دانست و افزود: در این راستا سازمان توسعه تجارت نگاه رویدادی و نه نمایشگاهی را مبنای کار خود قرار داده است، برگزارکنندگان نمایشگاه ها باید در طول سال رویداد های مختلفی را تعریف کنند تا صنایع کشور بهتر شناخته شده و به بلوغ برسند و بتوانند مرزهای جغرافیایی را در نوردند.

 سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران ادامه داد: رفت و آمد هیأت‌های تجاری، برگزاری جلسات رو در رو با خارجی‌ها، برپایی همایش‌ها و کارگاه‌ها تخصصی از سوی برگزارکنندگان باید مدیریت شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 199
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران