به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، احمدرضا ضرابیه دراین مراسم با بیان اینکه خدمات الکترونیک شرکت با هدف بزرگ تر کردن شبکه فروش طراحی شده است، اعلام داشت که شرکت بیمه سامان به دنبال فروش مستقیم نیست.
وی، با اشاره به اینکه فروش از طریق اپلیکیشن شرکت بیمه سامان، با اتصال به کد نمایندگان صورت می گیرد، اظهار کرد: با این روش، هم کارمزد نماینده پرداخت می شود و هم دامنه کسب و کار او بزرگتر خواهد شد.
در ادامه این مراسم، سید میثم بهشتیان، مدیر فناوری اطلاعات شرکت بیمه سامان هم گفت: اپلیکیشن شرکت بیمه سامان که به منظور تجمیع همه خدمات قابل ارائه به مشتریان و به منظور تسریع و تسهیل خدمات دهی به آنها طراحی شده، دقت و کیفیت فعالیت ها را افزایش خواهد داد.
وی افزود: در فاز نخست، اپلیکیشن خدمات آنلاین شرکت بیمه سامان، خدمات مربوط به بیمه های درمان و بیمه های زندگی را ارائه می دهد و در هر فصل، امکانات تازه ای به آن افزوده می شود.
مدیرفناوری اطلاعات شرکت بیمه سامان، با اشاره به اینکه خدمات باشگاه مشتریان و کیف پول دیجیتال نیز برای نخستین بار بر روی این اپلیکیشن راه اندازی شده است، اظهارکرد: با این امکانات، علاوه بر امکان رتبه بندی مشتریان وتعریف خدمات ویژه مشتریان وفادار، سرعت و دقت پرداخت ها و ارائه خدمات مالی نیز بهبود خواهد یافت.