به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازبیمه ما، این گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب بیمه "ما" در روزهای 29 و 30 اردیبهشت ماه برگزار شد .
بر اساس این گزارش ، در این گردهمایی دو روزه که با هدف تبادل نظر مدیران در خصوص استفاده بیشتر از ظرفیت ها و پتانسیل های شعب برگزار شده بود ، مهندس مجید صفدری مدیر عامل شرکت بیمه "ما" در خصوص وظایف مدیران شعب و نمایندگان در راستای مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع ، عملکرد و افتخارات شرکت در یکسال گذشته و همچنین اهداف پیش رو در جهت کسب پرتفوی پیش بینی شده به ارائه نکات مهمی پرداخت .
وی ضمن قدردانی از تمام مدیران، روسای شعب و باجه ها و همکاران شعب و نمایندگان محترم شبکه فروش در خصوص ویژگی های مثبت شرکت تصریح کرد: همکاران و نیروی انسانی همگی از نیروهای فنی،جوان، متخصص و زبده صنعت بیمه هستند، ضمن آنکه یکی از بزرگترین بانک های کشور یعنی بانک ملت و صندوق بازنشستگی وزارت نفت به عنوان سهامداران بزرگ این شرکت می باشند .
مدیر عامل شرکت بیمه "ما" در خصوص اهداف این شرکت تاکید کرد: به عنوان یک شرکت خدماتی فعالیت هایمان باید بر اساس دقت،سرعت ، شفافیت در اطلاع رسانی و رضایت مشتری باشد .
وی تصریح کرد: پرداخت خسارت وظیفه یک شرکت بیمه ای است نه مزیت رقابتی، مسئله ای که باعث رضایتمندی مشتریان می شود، دادن اطلاعات شفاف به آنهاست. همان گونه که بانک ملت یک مجموعه مشتری محور است و به بازاریابی مدرن اعتقاد جدی دارد . ما نیز مشتری مداری را در مجموعه بیمه "ما" نهادینه خواهیم کرد .
مهندس صفدری امضای تفاهم نامه بیمه جامع پلنگ ایرانی با حضورمعاون محترم رئیس جمهور را جز افتخارات بیمه "ما" در سال گذشته بیان کرد.
در پایان مراسم ، مهندس مجید صفدری ضمن تجلیل از ریاست و پرسنل شعبه مشهد مقدس جهت برگزاری طرح "ب" مثل بیمه در مدارس این شهر ، شعب برتر و زحمات کارمندان ستاد، شعب و باجه ها و نمایندگان شبکه فروش قدردانی کرد.