حمیدرضا پروازی، مدیر توسعه کسب وکار دیجیتال بیمه رازی به عنوان میزبان این نشست با اشاره به نیازمندی های امروز شبکه فروش بیمه گفت: «پاسخگویی به نیازمندی های شبکه فروش در گذار از بیمه گری سنتی به بیمه گری دیجیتال و توسعه فرهنگ دیجیتال برای حرکت در مسیر تحول، در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.»
در بخش دیگر این جلسه، علی اکبر گلشنی، مدیر تحول دیجیتال بیمه دی در خصوص راه های توسعه صنعت بیمه گفت: «تلاش برای ایجاد بستری در راستای ارایه خدمات دیجیتال به همه اجزای فعال در عملیات بیمه گری همواره یکی از راه های موردنظر توسعه در شرکت بیمه دی بوده است.»
یحیی میرزایی پری، مدیر توسعه کسب وکار دیجیتال بیمه ملت نیز در این جلسه به حرکت شرکت های بیمه به سمت همکاری در حوزه های جدید و نوآورانه و اشتراک دانش و زیرساخت های فراهم شده اشاره کرد که یکی از راهکارهای توسعه این حوزه است؛ کاری که بیمه ملت آن را در پیش گرفته است.
در پایان نیز مباشرفر، مدیر کسب وکارهای نوآورانه بیمه تجارت نو با اشاره به اولویت های اصلی شرکت های بیمه گفت:«رفع موانعی که مسیر حرکت به سمت توسعه کسب وکارهای دیجیتال و نوآورانه را تحت الشعاع قرار می دهد را باید دراولویت قرار داد و ما در شرکت تجارت نو در این مسیر گام بر میداریم.»
امید است که تداوم این نشست ها و هم اندیشی فعالان عرصه بیمه و اقتصاد دیجیتال، بیش از پیش موجب رشد و توسعه این صنعت در کشور باشد.