پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 510402 تاریخ : 1399/01/18-18:00:28
,6,
اولویت شرکت ایساکو همچنان ارائه خدمات در محل مشتریان است

به منظور حفظ فاصله اجتماعی در بحران ویروس کرونا:

اولویت شرکت ایساکو همچنان ارائه خدمات در محل مشتریان است

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با شیوع ویروس کرونا و نیز حفظ سلامت مشتریان همچنان با تمام ظرفیت آماده ارائه خدمات خودرویی مورد نیاز مشتریان در محل است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ایساکو، این مجموعه خدماتی در شرایط بحرانی پیش آمده تلاش کرده است با الویت دادن به خدمات به روش‌های غیرحضوری حامی سلامت مردم بوده و با ایمن‌سازی بهداشتی حوزه خدمت‌رسانی خود، شرایط مناسبی را برای هموطنان فراهم آورد.

بنابراین گزارش، این مجموعه علاوه بر استفاده از زیرساخت‌هایی پیشین و گسترش آن و آمادگی کامل برای ارائه خدمات در محل را مورد نظر مشتریان را دارد که این امر با استقبال چشمگیر هموطنان مواجه شد این درحالی است که شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو که از اواسط اسفند ماه سال گذشته ، به دلیل شیوع  ویروس کرونا ،  هموطنان را به ماندن در خانه و بهره‌مندی از خدمات غیرحضوری این مجموعه دعوت کرده بود

همچنین بیش از 130 نمایندگی خود را در ایام نوروز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به نحوی تجهیز کرد که در صورت ضرورت مشتریان با خیالی آسوده از خدمات این مراکز بهره‌مند شوند.

این در حالی است که در تعطیلات نوروز، برخی پرسنل کلیدی، مدیران، روسا و امدادگران به صورت حضوری یا دورکاری برای جلوگیری از خلل و وقفه در ارائه خدمات پس از فروش در خدمت هموطنان بوده‌اند. همچنین مرکز تماس ایران‌خودرو در حوزه‌های مختلف کاری با بیش از 300 کارشناس در سه شیفت به‌صورت شبانه‌روزی مشغول پاسخگویی به موارد مطرح شده توسط مشتریان بوده است.

در این ایام ناوگان امدادی مجموعه به اقلام بهداشتی تجهیز شد و امدادگران شرکت امدادخودروایران با رعایت تمامی اصول و با استفاده از مواد ضد عفونی کننده در محل مشتریان حضور پیدا کردند.

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو ضمن تشکر از پزشکان و پرستارانی که در این ایام با از جان‌گذشتگی در راه حفظ سلامت مردم می‌کوشند مجددا از هموطنان درخواست کرد،‌  به منظور مبارزه با اپیدمی ویروس کرونا، از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر بپرهیزند و در صورت نیاز به خدمات محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو با شماره سراسری 096440 تماس حاصل فرمایند. همچنین این خدمات با استفاده از اپلیکیشن شرکت ایساکو و یا سایت شرکت امدادخودرو ایران به آدرس https://096440.com قابل ثبت و ارائه می‌باشد.

این شرکت درپایان اعلام کرد : تمامی نمایندگیهای مجاز گروه صنعتی ایران خودرو در حال حاضر با رعایت کامل پروتکل بهداشتی  پذیرای خودروهایی که مشکل آن در محل مشتری و با استفاده از امکانات غیر حضوری مرتفع نمی شود، هستند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 196
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران