به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازموسسه اعتباری ثامن، عباس فرید زاده در جلسه روسا و معاونان شعب سرپرستیهای1 و2 تهران بابیان ویژگیهای یک شعبه خوب ، گفت : در مکانیابی شعب باید دقت لازم را مبذول داریم چراکه یکی از عوامل جذب مشتری است.
فرید زاده در دسترس بودن ، موقعیت مکانی مناسب ، متراژ مناسب و دکوراسیون جذاب را از عوامل مؤثر و ویژگیهای اصلی یک شعبه دانست .
وی در راستای مشتری مداری و حفظ منافع سازمان افزود: توجه و اعتقاد به مفهوم سازمان یادگیرنده میتواند راه گشای بسیاری از مشکلات باشد. ما باید اصالت را به منافع سازمان بدهیم و همواره منافع سازمان را بر مسائل خود ارجح بدانیم و در راستای اهداف گام برداریم.
مدیر ناحیه یک با تأکید برافزایش قابلیتهای فردی و توسعه مهارتها ،اظهار داشت : سازمان پویا پیوسته در حال دادوستد و یادگیری و آموزش است که تفکر سیستماتیک بر آن حاکم است.
فرید زاده افزود: مؤسسه در حال راهاندازی یک هلدینگ مالی است که تقریباً در مرحله نهایی و هدف اصلی از تشکیل این مجموعه گسترش خدمات مؤسسه هست.
وی با اشاره به خصایص یک رئیس شعبه موفق گفت:از مهمترین ویژگیهای یک رئیس شعبه خوب و موفق صداقت و قابلاعتماد بودن است.