پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 694044 تاریخ : 1403/07/15-10:24:55
,10025,
اولویت اصلی بیمه سینا ارتقاء و تعالی نیروی انسانی است

اولویت اصلی بیمه سینا ارتقاء و تعالی نیروی انسانی است

سرپرست مدیریت منابع انسانی بیمه سینا، ارتقاء و تعالی همکاران را اولویت اول خود عنوان کرد و گفت: رسیدن به اهداف در گرو پرورش نیروی انسانی کارآزموده است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه سینا؛ نیلوفر یادگاری ضمن تشریح برنامه های مختلف برای توسعه منابع انسانی در بیمه سینا اظهار داشت: به نظر من، وجه تمایز صنعت بیمه با سایر صنایع این است که در آن سرمایه انسانی حرف اول را می زند در حالی که ممکن است در برخی صنایع، ماشین آلات یا تجهیزات نقش مهمتری داشته باشند اما در مورد صنعت بیمه می توان گفت که سودآوری و رسیدن به اهداف در گرو پرورش و استفاده از نیروی انسانی کارآزموده و متخصص است .

سرپرست مدیریت منابع انسانی بیمه سینا در ادامه با بیان اینکه سرمایه انسانی در سالهای اخیر چنان پررنگ شده که از آن به عنوان شریک تجاری سازمان یاد می شود، بنابراین توسعه و تعالی همکاران برای ما در درجه اول اهمیت قرار دارد و تمامی برنامه های ما حول این محور تنظیم شده است.

وی افزود: در حال حاضر پیگیر استانداردسازی فرایندها برای حضور در دوره تعالی و دریافت گواهینامه تعالی سازمانی (استاندارد 34000) بیمه سینا هستیم که برای رسیدن به این هدف، لازم است با استفاده از مدلهای علمی نظیر (SWOT) ابتدا به شناخت واقعی از نقاط ضعف و قوت، فرصتها و تهدیدها برسیم و سپس فرایندها و نگرشها را اصلاح کنیم.

یادگاری با اشاره به لزوم توجه به استعدادها و یافتن عوامل انگیزش شغلی بیان داشت: شناسایی، جذب و نگهداشت منابع انسانی و توجه به آموزشهای عمومی و تخصصی آنها در دستور کار ما قرار دارد اما در کنار آن باید عوامل انگیزشی مثل محیط کار، امنیت شغل، دستمزد و پاداش مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته و ارتقاء یابد.

وی همچنین به اهمیت موضوع مدیریت عملکرد سازمانی پرداخت و گفت: قرار است عملکرد همکاران در سازمان ارزیابی شده و به صورت کارنامه ماهانه در اختیار آنها قرار بگیرد، زیرا روند عملکرد همکاران مهمتر از تراز نمرات ایشان است و در خصوص تدوین و بازنگری شاخصها، دو دسته شاخصهای کارایی و اثربخشی در نظر گرفته می شود که وزن و میزان اثرگذاری هر فرد را در رسیدن آن واحد به اهداف مشخص می کند.

سرپرست مدیریت منابع انسانی بیمه سینا در خصوص امکانات رفاهی همکاران نیز گفت: در ماههای گذشته تلاش ما بر این بود که امکانات رفاهی را در همه ابعاد شامل ورزش، سلامت، هدایای مناسبتی و مراکز اقامتی در حد مقدورات برای همکاران عزیز فراهم کنیم و برنامه های دیگری هم در دست اقدام است که به تدریج اعلام خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد که با اجرای استانداردهای شغلی و مدلهای تعالی بتوانیم شایسته گزینی و جانشین پروری را در شرکت نهادینه کنیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 193
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران