پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 582533 تاریخ : 1400/03/25-12:34:32
,1,
اهدای نشان عالی مسئولیت اجتماعی به روابط عمومی بانک سینا

اهدای نشان عالی مسئولیت اجتماعی به روابط عمومی بانک سینا

در پنجمین"جشنواره صنعت روابط عمومی ایران" که با سخنرانی پرفسور سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و حضور جمعی از اساتید دانشگاه، مدیران روابط عمومی سازمان ها و شرکتها و دست اندرکاران حوزه روابط عمومی همراه بود، نشان عالی مسئولیت اجتماعی به روابط عمومی بانک سینا اهدا شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک سینا، این نشان به پاس اقدامات ارتباطی طی سال گذشته به ویژه اجرای خلاقانه کمپین مسئولیت های اجتماعی از سوی هیات داوران جشنواره صنعت روابط عمومی ایران به روابط عمومی این بانک اهدا شد.
در این جشنواره بیش از 1700 اثر از 112 سازمان و شرکت در 14 بخش پژوهش و افکارسنجی، مدیریت و برنامه ریزی، ارتباطات درون سازمانی، ارتباطات رسانه ای، ارتباطات مردمی، ارتباطات دیجیتالی، ارتباطات دیداری/ شنیداری، ارتباطات بصری، انتشارات، تبلیغات، مسئولیت اجتماعی، داستانسرایی، اقدامات کرونایی و خلاقانه به دبیرخانه جشنواره ارائه شده بود که پس از ارزیابی نهایی، 23 روابط عمومی برتر از جمله بانک سینا انتخاب و معرفی شدند.
گفتنی است پیشتر نیز در هشتمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران و آیین نکوداشت روز ملی روابط عمومی، لوح ستاره ارتباطی مدیر ارشد به دکتر ایمانی مدیرعامل بانک سینا به دلیل روحیه تعاملی و نقش تعیین کننده ایشان در بهبود ارتباط با ذینفعان و نگاه تعالی جویانه به حوزه ارتباطات و روابط عمومی، رسانه و افکار عمومی اعطا شد و روابط عمومی بانک نیز به دلیل درخشش در اقدامات و فعالیت های سال گذشته به ویژه در حوزه مسئولیت های اجتماعی، تندیس و لوح ستاره طلایی روابط عمومی دریافت کرد.
همچنین روابط عمومی بانک سینا سال گذشته در کنفرانس هوش تجاری ایران که با هدف بررسی و بهبود عملکرد ادارات روابط عمومی و بازاریابی صنعت بانکداری کشور در بخش رسانه های دیجیتال برگزار شد، موفق به دریافت تندیس و گواهینامه رتبه برتر در فاز تاثیرگذار بلوغ رسانه های دیجیتال شده بود.
گفتنی است روابط عمومی بانک سینا طی سال گذشته، کمپین های متعددی را با عناوین مختلف از جمله قانون جدید چک، 35 سالگی بانک، جشنواره حساب های قرض الحسنه و نیز مسئولیت های اجتماعی برگزار کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران