به گزارش بانک و صنعت به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن؛ دومین اجلاس ملی مدیران روابط عمومی به عنوان فرصتی مغتنم برای تبادل نظر و تجارب با حضور جمعی از استادان برجسته، مدیران و کارشناسان این حوزه و با تمرکز بر مدیریت در روابط عمومی، هوش مصنوعی و تحولات نوین این عرصه، در روز بیست و سوم خرداد 1403 برگزار شد.
این همایش با هدف تبادل نظر و ارائه راهکارهای نوین برای ارتقای جایگاه و عملکرد روابط عمومی در ایران برگزار و در آن به موضوعات مهمی همچون الگوی مدیریت توجه در روابط عمومی، مدیریت چالش های جذب و نگهداشت استعدادها در روابط عمومی، نقش هوش مصنوعی در بهبود ارتباطات درون سازمانی، تعامل انسانی در دنیای هوش مصنوعی، روابط عمومی اثرگذار در شبکه های اجتماعی با استفاده از هوش مصنوعی و ... پرداخته شد.
در پایان این اجلاس از روابط عمومی های برتر در حوزه های گوناگون اطلاع رسانی و ارتباطات که با ارسال آثار و عملکرد خود مورد ارزیابی هیات داوران قرار گرفته و حائز رتبه شده بودند، قدردانی شد.