به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پستبانکایران؛ شهرکیکیا به ضرورت اخلاق در ارتباط با همکاران و مشتریان تأکید کرد و افزود: پاسخگو بودن به مشتریان موجب رضایتمندی و حفظ آنان شده و رضایتمندی مردم تضمین کننده تحقق اهداف درآمدی و منابع بانک است.
وی افزود: حفظ حرمت همکاران و مشتریان وظیفه شغلی، اخلاقی و دینی همه کارکنان است و رعایت آن موجب ایجاد فضای همدلی و همکاری بیشتر میشود.
گفتنی است: در این مراسم از ابوالحسن موسوی رئیس پیشین دایره حراست تقدیر و کرمعلی حق سرشت نیز به عنوان رئیس جدید دایره حراست استان معرفی گردید.