پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 586322 تاریخ : 1400/05/24-10:20:55
,5,22,
انتخاب استان قزوین به عنوان پایلوت طرح

انتخاب استان قزوین به عنوان پایلوت طرح "مدیریت ارتباط با مشتریان آب و فاضلاب"

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، با پیشتازی در راه اندازی و موفقیت سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در این شرکت، از سوی دفتر فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت نیرو، استان قزوین به عنوان پایلوت کشوری این طرح معرفی شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از پاون، "داراب بیرنوندی" با اعلام این مطلب افزود: سامانه مذکور تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به مردم را در پی داشته و خدمات 22 گانه شرکت را بر اساس عقد قرارداد با دفاتر پیشخوان دولت ارائه می دهد.

بیرنوندی تصریح کرد: در حال حاضر بانک اطلاعاتی امور مشترکان شرکت، از چهار درگاه متنوع شامل سایت اینترنتی، دفاتر پیشخوان، سامانه 122 و تلفن همراه مشترکان تغذیه شده و به تناسب درخواست هر مشترک خدمات می دهد.
وی ادامه داد: در یک اقدام نوین از سامانه احراز هویت سازمان ثبت احوال کشور و درگاه بانکی شاپرک نیز بهره گیری شده تا تمامی امور به صورت متمرکز و با سرعت بیشتری صورت گیرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین یادآور شد: امکان مشاهده، چاپ و پرداخت قبوض آب بها از طریق درگاه شاپرک، مشاهده سوابق کنتور، تولید کارتابل شخصی برای مشترکان، احراز هویت، امکان ثبت درخواست و ارسال مدارک، نظرسنجی و ارسال اعلام قطعی ها از جمله خدمات سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) است.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 211
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران