به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: با توجه به ارتقاء این درگاه، خدماتی نظیر؛ گزارشکلی وضعیت دسته چک، گزارش تجمیعی وضعیت دستهچک، گزارش چک براساس وضعیت و گزارش چکهای برگشتی در آن فعال و عملیاتی شده است.
بنابراین گزارش: درحال حاضر در درگاه اینترنتی این بانک خدمات متنوعی از جمله؛ انتقال وجه به حساب و کارت، انجام حوالههای منظم، پرداخت قبض و خرید شارژ همراه اول، ایرانسل و رایتل از طریق شماره حساب و کارتهای عضو شبکه شتاب، استعلام ضمانتنامه، ثبت مغایرت شتابی، دریافت شماره شبا، صورتحساب، پرداخت اقساط تسهیلات اخذ شده از این بانک و صورتحساب آن، درخواست صدور، مسدود و رفع مسدودی پستبانککارت و تغییر رمز آن، صدور حواله پایا و برخی خدمات دیگر به مشتریان ارائه میشود.
همچنین دیگر سامانههای الکترونیکی این بانک اعم از دستگاههای خودپرداز(ATM)، تلفنبانک 84284، دستگاههای کارتخوان(POS) و پایانه شعب(PinPad) و وبکیوسک این بانک خدمات متنوع الکترونیکی را در سراسر کشور به هموطنان ارائه میکنند.
گفتنی است: هریک از مشتریان میتوانند با مراجعه به وب سایت پست بانک ایران به نشانی؛ www.postbank.ir بخش بانکداری اینترنتی از این خدمات استفاده نموده و سایر هموطنان نیز با افتتاح حساب در یکی از شعب و دفاترخدمات بانکی به جمع مشتریان این بانک پیوسته و از خدمات مذکور بهرهمند شوند.