وی در این خصوص اظهار داشت: در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و به منظور جلب رضایت مشتریان، راه اندازی سرویس افتتاح حساب غیرحضوری در پیشخوان سامانه همراه بانک و سامانه پیشخوان مجازی به آدرس https://ecounter.bank- maskan.ir جهت ارائه خدمات به مشتریان حقیقی با هدف ارتقای سطح خدمات غیرحضوری و کاهش مراجعات مشتریان به شعب صورت پذیرفته و در دسترس عموم مشتریان قرار گرفته است.
کاووسی فر با بیان اینکه مجموعه ای از خدمات پایه بانکی در بانک مسکن از جمله افتتاح حساب غیر حضوری انجام می شود، گفت: در حال حاضر، مشتریان بانک مسکن می توانند با ورود به سایت بانک مسکن bank-maskan.ir بسیاری از خدمات این بانک را به صورت آنلاین و غیر حضوری دریافت کنند.
رییس اداره کل بانکداری الکترونیک بانک مسکن درباره روند اجرای افتتاح حساب آنلاین در این بانک بیان کرد: فرآیند احراز هویت و افتتاح حساب در سرویس افتتاح حساب غیرحضوری در سه مرحله انجام می پذیرد که استعلام صحت اطلاعات شناسنامه ای و کارت ملی از سامانه ثبت احوال کشور، استعلام صحت شماره تلفن در سامانه شاهکار وهمچنین وضعیت چک های برگشتی در سامانه بانک مرکزی از جمله این موارد است که پس از احراز هویت مشتری سپس عملیات افتتاح حساب صورت می پذیرد.
وی افزود: مشتریان می توانند با انتخاب گزینه «صدور کارت» در فرآیند مذکور و با مراجعه به شعبه انتخاب شده نسبت به دریافت کارت بانکی خود اقدام کنند.