به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، معینی رییس این مرکز، هدف از برگزاری این دوره آموزشی را انتقال اطلاعات و مهارت های ارتباطی برای تقویت نمایندگان در صنعت بیمه عنوان کرد وگفت: در همه بازارها و بخصوص در صنعت بیمه, آمادگی افراد قبل از مذاکره ، در حین مذاکره و بعد از مذاکره اهمیت زیادی دارد. به همین جهت، نمایندگان باید تکنیک هایی را که در اصول و فنون مذاکره نتیجه بخش است را بیاموزند.
وی در ادامه افزود: با افزایش آگاهی و مهارت فنون مذاکره، نمایندگان شرکت های بیمه ، شاهد افزایش میزان فروش بیمه نامه وگسترش فرهنگ بیمه در جامعه خواهیم بود.