پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 514911 تاریخ : 1399/04/04-11:08:31
,10025,
امسال سال جهش و ارتقای بیمه البرز خواهد بود

مدیر عامل درسومین نشست هم اندیشی با مدیران و روسای شعب بیمه البرز:

امسال سال جهش و ارتقای بیمه البرز خواهد بود

سومین جلسه هم اندیشی با موضوع بررسی عملکرد سه ماهه نخست سال 1399 شعب بیمه البرزدر استان های خراسان رضوی، خوزستان، مازندران، فارس، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و استان مرکزی 3 تیر ماه به ریاست مدیرعامل بیمه البرز و با حضور مجید علی پناهی، رئیس هیات مدیره، معاونان مدیرعامل، تعددای از مدیران ستادی و روسای مجتمع های بیمه ای و شعب مراکز استان های نامبرده برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، مدیر عامل بیمه البرز در این نشست با اشاره به پتاسیل بالا، سابقه درخشان و نیروی متخصص و مجرب بیمه البرز، اظهار داشت: جایگاه کنونی بیمه البرز در بازار بیمه با توجه به ظرفیت بالای شرکت، به لحاظ توانگری مالی و مزیت های رقابتی دیگر، متناسب با ظرفیت و توان آن نیست و بیمه البرز می تواند با اتکا بر توان خود وتلاش و همدلی بیشترمدیران و کارکنانش جایگاه مناسب تری در بازار بیمه کسب کند.

محسن پورکیانی سال 1399 را سال جهش بیمه البرز در کسب پورتفوی مناسب با لحاظ رعایت نرخ های فنی و کسب سود مناسب وارتقای جایگاه بیمه البرز دانست.

وی افزود: باید تمامی مدیریت ها و شعب نسبت به عملکرد یکدیگرحساسیت داشته و نسبت به ایفای نقش مطلوب هر واحد و ارائه خدمات به موقع مطالبه گری کنند.

نایب رییس هیات مدیره خبر داد: کارهای زیر ساختی خوبی از جمله امکان فروش اینترنتی بیمه نامه در رشته های مختلف و بهره گیری از سامانه اتوماسیون جدید شرکت با امکانات مناسب ترو ایجاد داشبورد مدیریتی برای مدیران و روسای شعب به منظور رصد آنلاین آمار عملکرد شرکت به تفکیک رشته و شعبه در سال جدید انجام شده است و برنامه هایی از جمله ایجاد سامانه برای پرداخت خسارت آنلاین نیزدر دست اقدام است.

وی تاکید کرد: باید به گونه ای عمل کنیم که منافع تمامی ذینفعان شرکت اعم از بیمه گزاران ، سهامداران، کارکنان و نمایندگان حفظ و رعایت شود.

در این نشست همچنین عملکرد مجتع های بیمه ای و شعب بیمه البرز در استان های بزرگ طی سه ماه ابتدای امسال مورد بررسی قرار گرفت و پتانسیل ها و ویژگی های هر استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و روسای مجتمع ها و شعب مذکور به ارائه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 203
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران