به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، مدیر عامل بیمه البرز در این نشست با اشاره به پتاسیل بالا، سابقه درخشان و نیروی متخصص و مجرب بیمه البرز، اظهار داشت: جایگاه کنونی بیمه البرز در بازار بیمه با توجه به ظرفیت بالای شرکت، به لحاظ توانگری مالی و مزیت های رقابتی دیگر، متناسب با ظرفیت و توان آن نیست و بیمه البرز می تواند با اتکا بر توان خود وتلاش و همدلی بیشترمدیران و کارکنانش جایگاه مناسب تری در بازار بیمه کسب کند.
محسن پورکیانی سال 1399 را سال جهش بیمه البرز در کسب پورتفوی مناسب با لحاظ رعایت نرخ های فنی و کسب سود مناسب وارتقای جایگاه بیمه البرز دانست.
وی افزود: باید تمامی مدیریت ها و شعب نسبت به عملکرد یکدیگرحساسیت داشته و نسبت به ایفای نقش مطلوب هر واحد و ارائه خدمات به موقع مطالبه گری کنند.
نایب رییس هیات مدیره خبر داد: کارهای زیر ساختی خوبی از جمله امکان فروش اینترنتی بیمه نامه در رشته های مختلف و بهره گیری از سامانه اتوماسیون جدید شرکت با امکانات مناسب ترو ایجاد داشبورد مدیریتی برای مدیران و روسای شعب به منظور رصد آنلاین آمار عملکرد شرکت به تفکیک رشته و شعبه در سال جدید انجام شده است و برنامه هایی از جمله ایجاد سامانه برای پرداخت خسارت آنلاین نیزدر دست اقدام است.
وی تاکید کرد: باید به گونه ای عمل کنیم که منافع تمامی ذینفعان شرکت اعم از بیمه گزاران ، سهامداران، کارکنان و نمایندگان حفظ و رعایت شود.
در این نشست همچنین عملکرد مجتع های بیمه ای و شعب بیمه البرز در استان های بزرگ طی سه ماه ابتدای امسال مورد بررسی قرار گرفت و پتانسیل ها و ویژگی های هر استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و روسای مجتمع ها و شعب مذکور به ارائه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.