پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 592673 تاریخ : 1400/10/14-09:31:13
,15,
آمار تماس امداد مشتریان طی 9 ماه گذشته

آمار تماس امداد مشتریان طی 9 ماه گذشته

کارشناسان مرکز امداد مشتریان شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد طی 9 ماه نخست امسال، ضمن پاسخگویی به بیش از 900 هزار تماس تلفنی، با پیگیری کامل سوالات و موارد مطرح شده از سوی مشتریان، تلاش بی وقفه ای را در جهت حل مشکلات ایشان داشته اند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمویم شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با بیش از یک میلیون پذیرنده فعال در کشور و بالغ بر 3265 تماس روزانه سهم بزرگی درارائه خدمات پرداخت بانکی به مردم کشور دارد و همواره تلاش دارد در جهت بهبود نحوه پاسخگویی و افزایش رضایت پاسخگویی و رضایت مشتریان خود گام برمی دارد.

تماس با امداد مشتریان 02123505 از راهنمایی کارشناسان در خصوص رفع مشکلات برنامه موبایلی پی پاد، پایانه های فروش، درگاه اینترنتی، کارت و پیگیری شارژهای ناموفق تلفن همراه وقبوض بهرمنده شوید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 207
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران