به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمویم شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با بیش از یک میلیون پذیرنده فعال در کشور و بالغ بر 3265 تماس روزانه سهم بزرگی درارائه خدمات پرداخت بانکی به مردم کشور دارد و همواره تلاش دارد در جهت بهبود نحوه پاسخگویی و افزایش رضایت پاسخگویی و رضایت مشتریان خود گام برمی دارد.
تماس با امداد مشتریان 02123505 از راهنمایی کارشناسان در خصوص رفع مشکلات برنامه موبایلی پی پاد، پایانه های فروش، درگاه اینترنتی، کارت و پیگیری شارژهای ناموفق تلفن همراه وقبوض بهرمنده شوید.