پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 617411 تاریخ : 1401/04/09-09:20:28
,10027,
الگوی توزیع عادلانه پیشنهادات بیمه ای توسط شرکت ها در فضای مجازی عملیاتی می شود

مدیرکل نظارت بر شبکه خدمات بیمه ای:

الگوی توزیع عادلانه پیشنهادات بیمه ای توسط شرکت ها در فضای مجازی عملیاتی می شود

چالش ها و راهکارهای اصلاحی مربوط به شبکه فروش بیمه با تمرکز بر بررسی نحوه فعالیت و عملکرد کارگزاران بیمه برخط و استارت آپ های بیمه ای در نشست های تخصصی بررسی خواهد شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر محمدجواد آقاجری با اعلام این مطلب، از تشکیل نشست های منظم با کارگروه های شبکه فروش، بازاریابی و فن آوری اطلاعات سندیکای بیمه گران ایران خبر داد و افزود: الگوی توزیع عادلانه پیشنهادات بیمه ای در شبکه فروش، با هدفگذاری نهاد ناظر صنعت بیمه و با محوریت شرکت های بیمه اجرا می شود.

مدیرکل نظارت بر شبکه خدمات بیمه ای از تدوین و اجرایی شدن الگوهای پیشنهادی و تدوین شاخص های مدنظر با تمرکز بر توزیع منطقه جغرافیایی نمایندگان توسط برخی از شرکت های بیمه قدردانی کرد و اظهار داشت: بر اساس اعلام رئیس مرکز فاوا، سوییچ بیمه ای به عنوان مهم ترین ابزار نظارت و کنترل نحوه ارتباطات مالی و فنی فیمابین شرکت های بیمه و کارگزاران بیمه برخط پیش بینی شده که خوشبختانه درحال حاضر قابل بهره برداری است.

بر اساس این گزارش، آقاجری از بازنگری و اصلاح آیین نامه مربوط به نحوه فعالیت کارگزاران رسمی برخط خبر داد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 201
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران