به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک دی، مجتبی حیدری با اشاره به این که همزمان با آغاز شیوع ویروس کرونا، نظام بانکی اقدامات گسترده ای را به منظور قطع زنجیره انتقال این ویروس آغاز کرد و بانک دی نیز در این حوزه پیشتاز بود، افزود: اقداماتی مانند حذف اثر انگشت و استفاده از دستگاه تشخیص چهره به منظور ثبت حضور، پیش بینی مرخصی سلامت و توزیع ماسک، شیلد، دستکش و مواد ضدعفونی کننده از جمله اقدامات موثر برای کاهش احتمال ابتلای کارکنان به این بیماری بوده است.
حیدری کاهش ساعت کاری باتوجه به مقتضیات در استان ها، تعلیق هرگونه اجتماع و تغییر رویکرد اجرای برنامه های فرهنگی بانک از روش حضوری به مجازی و نیز اطلاع رسانی مستمر درباره این بیماری و روش های مقابله با آن را از اقدامات موثر برای جلوگیری از ابتلای کارکنان به کرونا دانست و خاطرنشان کرد: انجام تست کرونا و نیز جداسازی کارکنان شعب از مشتریان با نصب لایه محافظ را نیز می توان از اقدامات قابل توجه در این حوزه دانست.
معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک دی تاکید کرد که علاوه بر این موارد، بانک به صورت مرتب، شعب و ساختمان های ستادی خود را ضدعفونی کرده و از پزشک معتمد برای رسیدگی به هرگونه نیاز پزشکی کارکنان کمک گرفته است.
به گفته حیدری، نصب تونل ضد عفونی کننده در ورودی و پارکینگ ساختمان ستاد مرکزی و نیز نصب دیسپنسر در ساختمان های ستادی بانک و شعب را نیز می توان از اقداماتی دانست که به قطع زنجیره کرونا در این بانک کمک کرده است.
حیدری در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای کلیه بیماران به خصوص بیماران کرونایی اعلام کرد به منظور تسهیل در روند درمان چند دستگاه کپسول اکسیژن خریداری شده که در صورت نیاز در اختیار بیماران کرونایی قرار می گیرد.