به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابطعمومی بانک صادرات ایران، گستردگی و بستر امن خدمات بانکداری الکترونیک این بانک، زمینهساز توسعه استفاده از همراه بانک شده به نحوی که حجم تراکنشهای درگاههای همراهبانک در ماه پایانی سال 97 نسبت به مدت مشابه سال 96 از 102 درصد فراتر رفت. همچنین تعداد تراکنشهای صورتگرفته در اسفندماه سالگذشته نسبت به ماه قبل از آن، بیش از 20 درصد و مبلغ این تراکنشها 30 درصد افزایش داشته است.
علاوه بر این، اینترنت بانک صادرات در ماه پایانی سال 97 نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، بیش از 58 درصد افزایش ثبت کرد. همچنین پایانه شعب این بانک در همان بازه زمانی، 74 درصد و پایانه فروش آن نیز در مدت یادشده 71 درصد افزایش داشته است.
در این میان ارائه خدمات متنوع بانکی توسط بیش از 5 هزار و 100 خودپرداز این بانک در سراسر کشور به عنوان دومین بانک دارنده بیشترین خودپرداز در شبکه بانکی نیز، منشأ خدمات گستردهای در اقصی نقاط کشور است. خودپرداز سیار و ثابت بانک صادرات ایران در ارائه سریع و بهموقع خدمات و همچنین تجمیع کمکهای مردمی برای سیل فروردینماه سالجاری کشور نقش محوری ایفا کردند.