پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 247534 تاریخ : 1395/08/05-11:00:23
,3,
افزایش مشتری با ارائه خدمات مطلوب در

افزایش مشتری با ارائه خدمات مطلوب در"ثامن"

سرپرست استان گلستان موسسه اعتباری ثامن گفت : ارائه خدمات مطلوب به مشتریان توأم با احترام موجب حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از موسسه اعتباری ثامن، غلامحسن ایزد در جلسه روسای شعب گلستان، از ابلاغ برنامه شعب به تفکیک ماه، برای برنامه‌ریزی منظم‌تر و منسجم‌تر برای وصول معوقات و دستیابی به نسبت‌های مطالباتی استاندارد در شش ماه دوم سال خبر داد.

ایزد با تأکید بر کاهش نسبت مطالباتی شعب، خاطرنشان کرد: پیگیری مستمر و مداوم مطالبات، اولویت نخست ماست و ما باید تمام پرسنل خود را برای وصول معوقات بسیج کنیم.

وی خواستار افزایش حساسیت و اهتمام همکاران در زمینه وصول مطالبات معوق شد و افزود: هنوز برخی شعب، مسأله پیگیری معوقات را چنان که باید، جدی نمی گیرند. نتیجه این عملکرد انباشت مطالبات معوق برخی از شعب شده است.

ایزد با تأکید بر استفاده مناسب از ابزارهای در راستای حفظ جایگاه ثامن در فضای رقابت بین بانکی خاطر نشان کرد: خدمات ارائه دهیم چراکه خدمت‌رسانی مطلوب ، باعث جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 153
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران