به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، بر این اساس، تمامی شعب بانک پارسیان در تهران و سایر استان ها از روز شنبه سیزدهم اسفندماه لغایت روز یکشنبه بیست و هشتم اسفندماه روزهای شنبه الی چهارشنبه تا ساعت 16 و روزهای پنج شنبه تا ساعت 14 آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به مشتریان هستند.
همچنین مشتریان بانک پارسیان در تمامی ساعات می توانند خدمات بانکی موردنیاز خود را از طریق سرویس های آنلاین بانک نظیر اینترنت بانک ، همراه بانک و ... به صورت غیرحضوری دریافت کنند.
همچنین مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان با شماره تلفن 81151000 به صورت شبانه روز آماده راهنمایی و پاسخگویی به پرسش های مشتریان است.