به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، مرکز ارتباط با مشتریان این بانک (Call center) با حضور کارشناسان مجرب آماده پاسخگویی به مشتریان در زمینههای خدمات و عملیات بانکی هستند.
از آنجایی که بانک مسکن به عنوان تنها بانک تخصصی در حوزه بخش مسکن و ساختمان محسوب می شود، بیشترین سوالات مشتریان این بانک در تماس با مشاوران این مرکز در حوزه انواع تسهیلات بانکی اعم از باسپرده و بدون سپرده است.
این مرکز علاوه بر پاسخگویی به مشتریان در خصوص خدمات و تسهیلات بانکی، پذیرای انتقادها و پیشنهادهای مشتریان نیز می باشد.
کارشناسان و مشاوران مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن، همه روزه از ساعت 7:30 تا 16 و پنج شنبهها از ساعت 7:30 تا 13 آماده پاسخگویی و دریافت پیشنهادات و انتقادات مشتریان هستند که در هفته دولت ساعت کاری مشاوران این مرکز از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 18 افزایش می یابد.
لازم به ذکر است، مرکز ارتباط با مشتریان این بانک بعد از ساعات مذکور به صورت 24 ساعته با ضبط صدای مشتریان آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات بوده و در اسرع وقت به بررسی این انتقادات و پیشنهادات و پاسخگویی به آنها می پردازد.
بر این اساس، شهروندان تهرانی جهت برقراری ارتباط با این مرکز می توانند با شماره تلفن 1830 و هموطنان ساکن در سایر شهرها نیز می توانند با شماره 61088-021 تماس حاصل کنند.
مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن در بهمن ماه1385 راه اندازی شد.