به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، محسن پدرام رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران در راستای نظارت بر نحوه ارائه خدمات بانکی به مشتریان و بررسی عملکرد مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی، طی سفری دو روزه از ساختمان سرپرستی و شعب استان بازدید کرد.
در این سفر، از دوایر مختلف ساختمان سرپرستی و برخی شعب استان بازدید به عمل آمد و ضمن بررسی عملکرد و ارزیابی فعالیت های صورت گرفته رهنمودهای لازم به منظور ارتقاء کیفی و کمی شعب ارائه گردید.
محسن پدرام در این بازدیدها بر نقش روابط عمومی و بازاریابی در جذب بازارهای جدید، راه اندازی سامانه اموال، انبار و آموزش، کنترل اسناد انتظامی، اهمیت فناوری اطلاعات در بانکداری نوین و لزوم کنترل مصارف و کاهش مطالبات تاکید کرد.
رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران با تاکید بر کیفیت خدمات بانکی افزود: چنانچه خدمتی انتظارات مشتری را برآورده سازد، دارای کیفیت و باعث رضایت مشتریان است و با توجه به اهمیت جایگاه مشتری مداری در بانک باید کیفیت خدمات و تکریم ارباب رجوع به نحو مطلوب در دستور کار قرار گیرد.
شایان ذکر است، نجدی مدیر امور استان ها و فرجی مهماندار رئیس اداره کل توسعه سرمایه انسانی و بازرس ویژه مدیرعامل نیز در این سفر حضور داشتند.